Software Technical Support
dla Garfton Recruitment / Warszawa
Tagi: TCP IP MS SQL VMware citrix
Software Technical Support
Nr ref:5-10-21796/SC
Dla naszego Klienta, międzynarodowego koncernu produkcyjnego poszukujemy kandydatów na stanowisko Software Technical Support do nowo powstającego centrum kompetencyjnego w Warszawie.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie użytkowników oprogramowania aparatury laboratoryjnej.
Zakres obowiązków:
• Obsługa, zarządzanie i integracja produktów firmy z wewnętrznymi systemami IT klientów;
• Wsparcie w procesie wdrażania produktu u klienta i jego testowanie;
• Zapewnienie telefonicznego i mailowego wsparcia dla wszystkich produktów software’owych firmy;
• Techniczne wsparcie działu handlowego w przygotowaniu wyceny przedsprzedażowej, oferty i prezentacji dla klienta;
• Wykonywanie analizy potrzeby biznesowej u klienta;
• Przygotowywanie dokumentacji technicznej.
Wymagania:
• Wykształcenie techniczne z dziedziny informatyki lub pokrewne;
• Doświadczenie w pracy związanej z wsparciem technicznym produktów softwareowych;
• Bardzo dobra znajomość zagadnień TCP/IP, MS SQL i środowiska Windows;
• Znajomość VMWare i/lub Citrix będzie dodatkowym atutem;
• Gotowość do odbywania podróży służbowych (do 50%) na terenie Polski i Europy;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie umożliwiająca swobodną komunikację z klientami zagranicznymi.
Zdaniem Grafton Recruitment idealnym kandydatem na tym stanowisku będzie osoba z bardzo dobrymi umiejętnościami komunikacyjnymi, gotowa do udziału w szkoleniach produktowych zagranicą i ciągłego rozwoju zawodowego.
Benefits:
• Praca w międzynarodowej firmie produkcyjnej o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku;
• Międzynarodowe środowisko pracy;
• Interesujące podróże służbowe;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Umowa o pracę.
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5274 razy