Koordynator Działu Obsługi Klienta (CSR)
dla ERS|Defines positive change / Wieliczka
Tagi: obsługa klienta koordynator działu
Dla naszego klienta który jest liderem rynku przesyłek personalizowanych i bezpośredniej komunikacji z klientem, poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynator Działu Obsługi Klienta (CSR)
Obowiązki: – Dbałość o właściwy przebieg realizacji zleceń oraz zadowolenie Klienta ze współpracy; – Kalkulacja zleceń; – Opracowanie dokumentacji produkcyjnej; – Nadzór nad przebiegiem realizacji zleceń (komunikacja z Klientem i z obszarem produkcji); – Współpraca z podwykonawcami w zakresie koniecznym do realizacji zleceń; – Wystawianie faktur; – Aktywne umacnianie więzi i współpracy z Klientami; – Udział w spotkaniach z Klientem; – Udział w działaniach promocyjnych i wizerunkowych Spółki (targi, konferencje).Wymagania:
– Wykształcenie wyższe lub w trakcie ostatniego roku studiów; – Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku: w obsłudze Klienta/ handlu B2B; – Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego i niemieckiego; – Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności Excel); – Komunikatywność; – Doskonale rozwinięte zdolności interpersonalne: umiejętność budowanie relacji; – Skrupulatność, umiejętność zadawania szczegółowych pytań; – Samodzielność w działaniu; – Kreatywność: umiejętność znajdywania alternatywnych rozwiązań; – Odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu; – Odporność na stres (presja czasu/wyników);Mile widziane:
– Znajomość branży poligraficznej;Nasz Klient oferuje:
– Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko; – Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy.
Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...
« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Opublikowana 2013-04-09
Wyświetlona: 4392 razy
Wyświetlona: 4392 razy