Inżynier Pomocy Technicznej (support DE)/administrator
dla New-Invest / Kraków
Tagi: administrator help desk helpdesk support inżynier
Głównym zadaniem na tym stanowisku to wsparcie techniczne dla naszych klientów w Polsce i za granicą w szczególności w krajach niemieckojęzycznych.
Zadania na tym stanowisku
• Testowanie programów w przypadku zgłoszeń supportowych
• Udzielanie pomocy technicznej (telefonicznej i e-mailowej) dla użytkowników programów w Polsce i za granicą (w jęz. niemieckim).
• Szkolenia z zakresu użytkowania programów- głównie przez Internet.
• Współpraca przy przygotowywaniu produktów.
• Wyjazdy na konferencje i do klientów (niezbyt częste).
Wymagania
• Znajomość zagadnień zarządzania i administracji sieci.
• Wykształcenie wyższe.
• Zdolności interpersonalne, konieczne w kontaktach z klientami.
• Znajomość j. niemieckiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się za pomocą e-maila (klienci zagraniczni). Znajomość w mowie – komunikatywna.
• Mile widziana znajomość j. angielskiego.
• Samodzielność.
Oferujemy:
• Świetną atmosferę pracy, elastyczne godziny pracy.
• Prywatna opieka medyczna
• Umowa o pracę (pełny etat), umowa o dzieło lub faktura (do wyboru).
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5591 razy