IT Helpdesk Specialist
dla Devonshire / Kraków
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, pilnie szukamy osoby na stanowisko:
IT Helpdesk Specialist
(język niemiecki)
Miejsce pracy: Kraków
DS/IT Helpdesk
Opis stanowiska:
• Pierwszy kontakt z Klientem drogą telefoniczną i mailową,
• Wstępna diagnoza oraz bieżące rozwiazywanie problemów zgłaszanych przez Klientów,
• Aktywna współpraca z innymi działami wsparcia,
• Monitorowanie i nadzór nad terminowością zgłoszeń,
• Udzielanie porad, poszukiwanie adekwatnych rozwiązań
• Dbanie o to aby usługi były świadczone na wysokim poziomie i zgodnie ze standardami firmy.
Wymagania:
• Biegła obsługa komputera (MS Office, PDF, e-mail, przeglądarki internetowe),
• Swobodne posługiwanie się aplikacjami internetowymi,
• Doświadczenie w technicznej obsłudze klientów (mile widziane w dziale/srodowisku IT),
• Biegła znajomość języka angielskiego oraz polskiego (warunek konieczny),
• Biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny),
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz proaktywne podejście do rozwiazywania problemów,
• Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami,
• Umiejętność nawiązywania relacji z klientami,
• Umiejetność współpracy zdalnej z zespołem ogólnoeuropejskim,
• Otwartość na pracę w trybie zmianowym oraz niektóre weekendy.
Nasz Klient oferuje:
• Stabilne warunki zatrudnienia,
• Pracę w międzynarodowym środowisku,
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwój zawodowy,
• Miłą oraz motywującą atmosferę pracy.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
Agencja zatudnienia (nr licencji 3260)
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5898 razy