E-mail Marketing Specialist
dla Divante / Wrocław
Tagi: ecommerce
Divante: polska spółka IT/e-commerce, 6 lat na rynku, ponad 130 osób i ponad 350 zadowolonych klientów (Burger King, Solar, KFC, Intersport, Praktiker). Tworzymy dedykowane rozwiązania, które napędzają e-biznes.
Zwiększamy sprzedaż za pomocą nowoczesnej technologii. W Divante zyskasz unikalne doświadczenie łączenia on-line i off-line na najbardziej dynamicznym rynku. Będziesz pracować w utalentowanym, interdyscyplinarnym zespole składającym się z projektantów, programistów, psychologów. Pracujemy tylko dla największych, najbardziej perspektywicznych, najszybciej rozwijających się firm w branży.
Szukamy osób chcących połączyć pasję i pracę. Jeśli posiadasz doświadczenie w marketingu sprzedażowym, lubisz wyzwania i chcesz się rozwijać – napisz do nas!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
E-mail Marketing Specialist Miejsce pracy: Wrocław Nr referencyjny: SC-MAR-2015/01Zakres obowiązków
● Realizowanie kampanii e-mail marketingowych dla e-commerce i nie tylko (w tym koordynacja, opracowywanie koncepcji, praca z grafikiem/webmasterem, testy, realizacja wysyłek);
● Modelowanie procesów marketing automation;
● Wdrażanie rozwiązań generujących bazę e-mail marketingu;
● Przeprowadzanie audytów pod kątem e-mail marketingu oraz marketing automation (doradzamy Klientom);
● Praca nad budowaniem komunikacji w obszarach inbound marketingu;
● Analiza i raportowanie efektywności prowadzonych kampanii (analityka internetowa);
● Budowanie trwałych relacji z Klientem (bieżący kontakt z Klientem);
Szukamy osób:
● Posiadających doświadczenie przy prowadzeniu kampanii e-mail marketingowych oraz marketing automation nastawionych na zwiększenie sprzedaży w e-commerce;
● Znających dobrze narzędzie e-mail marketingowe oraz systemów marketing automation;
● Świetnie organizujący pracę własną oraz pracę małych zespołów (grafik/webmaster);
● Kontaktowych;
● Zmotywowanych do ciągłego rozwoju;
● Samodzielnych i pro-aktywnych;
● Znających bardzo dobrze język angielski.
Docenimy:
● Doświadczenie na podobnym stanowisku;
● Doświadczenie w modelowaniu strategii inbound marketingu;
● Certyfikację Google Analytics oraz HubSpot;
● Doświadczenia w pracy z obszarami: customer journey, CLV, RFM, atrybucja konwersji;
● Doświadczenia z pracą nad makietami oraz grafiką;
● Doświadczenie przy działaniach optymalizacji użyteczności (użyteczność e-mail marketingu).
Co oferujemy?
● Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie (nasze wrocławskie biuro);
● Pracę przy największych projektach marketingu e-commerce w Polsce;
● Rozwój osobisty + wsparcie całego zespołu Divante;
● Dużą autonomię w działaniu;
● Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5048 razy