Customer Support Specialist
dla Cyclad Polska / Warszawa
Tagi: support customer 2 linia wsparcia 3 linia wsparcia
Aktualnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z amerykańskimi korzeniami, która rozszerza właśnie działalność na rynek polski, poszukujemy osób na stanowisko Customer Support Specialist do pracy w Warszawie.
Opis stanowiska:
•Zapewnie trzeciej linii wsparcia dla zewnętrznych i wewnętrznych klientów
•Zarządzanie pojawiającymi się incydentami oraz problemami z wykorzystaniem EMEA dot. wsparcia automatyzacji produktów Klienta
•Rozwijanie wewnętrznych materiałów szkoleniowych dotyczących produktów klienta
•Ścisła współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
•Co najmniej 3 lata doświadczenia na 2 linii wsparcia
•Komunikatywna znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego
•Umiejętność analitycznego myślenia
•Motywacja do pracy z klientem
•Umiejętność pracy w zespole
•Dobra organizacja pracy
Firma oferuje:
•Pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
•Duże możliwości rozwoju
Konkurencyjne wynagrodzenie
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5044 razy