Specjalista ds. obsługi Klienta niemieckojęzycznego

praca it: etat dla Simplika / Warszawa

Zakres obowiązków:

- obsługa telefoniczna klienta zagranicznego (z Niemiec)

- rejestrowanie i raportowanie zgłoszeń

- techniczne wsparcie użytkowników sprzętu jednej z największych na
świecie firm elektronicznych

Opis wymagań:

- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- dobra znajomość obsługi komputera
- umiejętność analizowania potrzeb klienta – odporność na stres – komunikatywność i otwartość na rozwiązywanie problemów

Mile widziane:

– osoby pragnące zdobyć doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientem - osoby poszukujące stabilnej pracy na pół lub pełen etat w strukturze organizacyjnej nastawionej na międzynarodowego klienta

Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2009-05-18
Wyświetlona: 5532 razy