Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
dla Capgemini Polska / Kraków
Tagi: Asystent ds Wsparcia Klienta
O nas
Capgemini jest jednym z największych na świecie dostawców usług z zakresu konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Capgemini posiada ponad 300 biur w 40 krajach i jest największą firmą doradczą w Europie. Capgemini Infrastructure Services to trzy lokalizacje w Krakowie, Katowicach i Opolu. Zatrudniamy ponad 2000 osób, obsługując 40 klientów w 20 językach.
Opis stanowiska
• Kontakt z klientami zagranicznymi
• Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń
• Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera
• Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
Wymagania
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Umiejętność pracy w grupie
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
• Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy
• Atrakcyjny program szkoleń
• Motywacyjny system wynagrodzeń wzbogacony o nowoczesny pakiet świadczeń dodatkowych.
• Prywatna opieka medyczna
• Dodatkowe ubezpieczenie na życie
• Dodatkowe benefity w systemie kafateryjnym
• Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole
• Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 4789 razy