Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

praca it: etat dla Seology Sp. z o.o. / Gliwice

Tagi: Obsługa Klient SEO

Firma Seology Sp. z o.o. to zespół ekspertów marketingu internetowego, zajmujących się budowaniem wyników sprzedażowych swoich klientów. Naszym partnerom zapewniamy kompleksową obsługę działań e-marketingowych: pozycjonowanie serwisów, przeprowadzanie zaawansowanych audytów i optymalizacji, prowadzenie kampanii AdWords. Jesteśmy pierwszą w Polsce agencją SEO pracującą w metodyce Agile, dzięki czemu bieżąco monitorujemy efektywność naszych działań i nieustannie ją maksymalizujemy.

W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy osób, które dołączą do naszego kreatywnego zespołu! :)

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
(miejsce pracy: Gliwice)

Co dla Ciebie przygotowaliśmy :)?
-Zachęcające wynagrodzenie, adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności,
-Atrakcyjny, motywacyjny system premiowy,
-Umowę o pracę lub B2B – w zależności od chęci kandydata,
-Cykliczne szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne oraz wspólne wyjazdy na konferencje i inne wydarzenia branżowe,
-Wspólnie wypracowaną ścieżkę kariery i rozwoju zawodowego, dzięki której podniesiesz swoje kwalifikacje,
-Pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym w ścisłym centrum Gliwic,
-Samochód firmowy w godzinach pracy,
-Dofinansowaną przez firmę kartę Multisport,
-Dostęp do biblioteki książek oraz prasy branżowej,
-Regularnie organizowane firmowe imprezy integracyjne,
-Pracę w miłej i sprzyjającej kreatywności atmosferze,
-Pyszną kawę w nielimitowanej ilości. :)

Czym będziesz się zajmować?
-Wsparciem działu BOK w kompleksowej obsłudze posprzedażowej klientów, m.in. opracowywanie raportów i przekazywanie klientom bieżących informacji na temat efektywności prowadzonych działań,
-Opracowywanie analiz rynku i konkurencji,
-Bieżącym monitorowaniem potrzeb wybranych klientów,
-Dbaniem o pozytywne relacje z klientami,
-Współpracą z pozostałymi działami firmy w celu realizowania poszczególnych usług.

Czego oczekujemy?
-Zależy nam, żebyś potrafił dobrze zarządzać swoimi zadaniami i umiał jasno określać priorytety,
-Poszukujemy osób, które czują się swobodnie w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem,
-Spodziewamy się, że będziesz zaangażowany w pracę i nastawiony na realizację wytyczonych celów i zadań,
-Chcemy, żebyś był samodzielny i kreatywny,
-Mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze klienta (Agencja SEO/SEM, Agencja interaktywna, Agencja reklamowa, Agencja marketingowa, Dom Mediowy).

Zgłoś swoją kandydaturę już dziś!

W aplikacjach prosimy zawrzeć klauzulę o ochronie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2017-06-07
Wyświetlona: 1366 razy