Service Desk
dla Manpower Proservia / Warszawa
Tagi: IT HelpDesk ServiceDesk Angielski Warszawa
Proservia powstała w 1994 roku, a od roku 2011 jest częścią ManpowerGroup. Proservia jest kluczowym graczem na europejskim rynku usług IT. W Polsce Proservia funkcjonuje pod własną marką od roku 2016. Łączy w sobie wcześniejsze usługi outsourcingu procesów świadczone przez ManpowerGroup Solutions, oraz ponad 10 letnie doświadczenie Eurilogic Polska w obszarze IT, firmy należącej do Nexeya, którą to Proservia przejęła w roku 2014.
Zadania
• Obsługa zgłoszeń użytkowników w dedykowanym systemie
• Wsparcie użytkowników w zakresie funkcjonowania aplikacji
• Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
• Utrzymanie stałego wsparcia i kontaktu z użytkownikami.
Wymagania
• Wiedza z zakresu IT (obszar wsparcia sprzętu biurowego)
• Znajomość środowiska Windows oraz pakietu biurowego Office
• Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym
• Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktu
• Umiejętność pracy w zespole
• Doświadczenie w pracy na stanowiskach HelpDesk, ServiceDesk
• Wykształcenie kierunkowe w obszarze IT- mile widziane
Oferta
• Możliwość rozwoju
• Perspektywa długoterminowej współpracy
• Atrakcyjne wynagrodzenie
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 7997 razy