Techland - Technical Producer

praca it: etat dla Techland / Wrocław

Tagi: production game development programming tech

Techland to uznany na świecie producent, dystrybutor i wydawca gier komputerowych obecny na rynku od ponad 25 lat. Nasze gry – w szczególności Dying Light i Dying Light:The Following oraz serie Dead Island i Call of Juarez – osiągnęły międzynarodową popularność i zdobyły wielomilionowe rzesze fanów. Wydany w 2015 roku Dying Light trafił już w sumie do ponad 13 milionów graczy. W roku 2016 weszliśmy na globalny rynek wydawniczy jako Techland Publishing, a także ogłosiliśmy prace nad dwiema wysokobudżetowymi produkcjami, których premiera planowana jest w ciągu najbliższych trzech lat. Za pomocą najnowszych technologii i dzięki najlepszym specjalistom w branży nieustannie dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie.

Obecnie szukamy nowej osoby na stanowisko
Technical Producer
miejsce pracy: Wrocław

Głównym zadaniem na tym stanowisku jest zapewnienie ciągłości produkcji gry, szczególnie w wymiarze technicznym, czyli:

  • rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze zmianami środowiska pracy (releasy, merge, buildy),
  • komunikacja z programistami i inżynierami w celu utrzymania stabilności środowiska pracy,
  • komunikowanie zachodzących zmian/rozwiązań zespołom produkcyjnym,
  • współprowadzenie scrumowego technicznego zespołu deweloperskiego (planowanie, zbieranie wymagań, zarządzanie backlogiem itp.),
  • odpowiedzialność za komunikację pomiędzy zespołami projektowymi oraz tworzenie klimatu sprzyjającego współpracy (motywowanie zespołów, rozwiązywanie konfliktów, pobudzanie kreatywności),
  • wsparcie administracji projektowej (dokumentacja, raportowanie, komunikacja, budżetowanie, ryzyko).

Szukamy osoby, która:

  • ma doświadczenie techniczne (np. jako programista czy tester testów automatycznych),
  • miała okazję pracować z wykorzystaniem metod zwinnych i chce poszerzać swoje doświadczenia z zakresu project managementu,
  • ma wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne,
  • jest graczem i chce zostać częścią zespołu tworzącego gry rozpoznawalne na całym świecie,
  • ma skłonności wychodzenia poza stereotypowe, oczywiste rozwiązania i chętnie inicjuje zmiany,
  • chce i lubi pracować zespołowo,
  • dobrze zna zarówno język polski, jak i angielski.

Mile widziane:

  • doświadczenie jako Scrum Master,
  • doświadczenie w gamedevie,
  • znajomość C++.

Czego szukasz w nowej pracy?
Jednej rzeczy z poniższej listy nie możemy obiecać…

  • CIEKAWE PROJEKTY – Tworzymy dwie gry AAA o łącznym budżecie 100 milionów dolarów, produkowane oddzielnie przy wykorzystaniu wspólnej technologii.
  • CZAS NA ROZWÓJ – Otrzymasz indywidualny budżet oraz dodatkowe dni wolne na udział w konferencjach i warsztatach.
  • REALNY WPŁYW – Czy jesteś branżowym wyjadaczem, czy młodym talentem, Twoja praca i umiejętności mają realny wpływ na projekt i pracę zespołu.
  • IMPREZY I ROZRYWKA – Automaty do gier, grill, własna kantyna i mnóstwo konsol dostępnych w biurze. Pyszne jedzonko, sporo procentów oraz świetna muzyka na firmowych imprezach.
  • BIURO W HARRAN – W pełni wyposażony pokój tylko dla Ciebie. Zapewniamy drut kolczasty, lampy ultrafioletowe i inne środki przeciwzombiacze.
  • OKAZJA, BY UCZYĆ – Podziel się swoją wiedzą poprzez firmowy Program Mentoringowy lub spróbuj swoich sił jako wykładowca na zaprzyjaźnionych uczelniach.
  • ELASTYCZNA PRACA – Wiemy, jak ważna jest równowaga między pracą, a życiem osobistym, dlatego stosujemy elastyczne godziny pracy.



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2018-04-20
Wyświetlona: 6099 razy