IT Help Desk – Informatyk Wsparcia Użytkowników, Kraków
dla Apriso Sp. z o. o. / Kraków
Tagi: IT Help Desk – Informatyk Wsparcia Użytkowników Kraków
Apriso Poland jest europejskim centrum technologicznym międzynarodowej
korporacji Apriso z siedzibą w Long Beach, Kalifornia http://www.apriso.com
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
IT Help Desk – Informatyk Wsparcia Użytkowników
Jeżeli chcesz dołączyć do dobrze zorganizowanego, międzynarodowego zespołu najwyższej klasy specjalistów, pracować przy użyciu najnowocześniejszej technologii – ta oferta jest dla Ciebie!
Szukamy otwartych na współpracę ludzi, którzy potrafią myśleć globalnie, ludzi umiejących doskonale współpracować w zespole, zorientowanych na realizację celów, kreatywnych i z inicjatywą, nastawionych na sukces, zmotywowanych do rozwoju, chętnych do zdobywania nowej wiedzy i doświadczeń zawodowych.
Szukamy pasjonatów nowych technologii.
Obowiązki:
- Zapewnienie sprawnego działania infrastruktury technicznej (sprzęt i oprogramowanie), przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników w ramach pierwszej linii kontaktu z użytkownikami systemu informatycznego,
- Wymianę, instalację i konfiguruję sprzętu komputerowego oraz oprogramowanie (komputery, drukarki) zgodnie ze standardami firmy,
- Administrację kontami użytkowników w ramach domeny firmowej,
- Rozwiązywanie problemów z zakresu firmowego software,
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne (informatyka i/lub informatyka stosowana, telekomunikacja) /studenci ostatnich lat,
- Znajomość zagadnień dotyczących administrowania systemami MS Windows 2003/2008 Server, MS Windows XP/ Vista/ 7,
- Ogólna wiedza na temat DNS, DHCP, Active Directory, technologii routingu, bezpieczeństwa sieci,
- Wiedza techniczna na temat sprzętu komputerowego,
- Łatwość w tworzeniu dokumentów, instrukcji i procedur dotyczących korzystania z infrastruktury sprzętowej,
- Samodzielność i dyspozycyjność,
- Umiejętności priorytetyzacji zadań i pracy pod presją czasu,
- Kreatywność i twórcze podejście do rozwiązania problemów,
- Umiejętność pracy w zespole oraz skutecznego komunikowania się,
- Płynna znajomość języka angielskiego.
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 10029 razy