Starszy Administrator Sieci LAN/WAN
dla Jobfinder / Bełchatów
Tagi: LAN WAN Administrator
Nasz klient to dynamicznie rozwijająca się firma, działająca głównie w sektorze nowoczesnych technologii, która kieruje swoją ofertę produktową i usługową do średnich i dużych przedsiębiorstw. Pierwszy obszar działalności Spółki to dostawa zaawansowanych usług i produktów informatycznych, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań serwerowych, rozwiązań storage, usług projektowania, budowy i utrzymywania sieci informatycznych oraz usług serwisowych. Obecnie poszukuje dla swojego zespołu osoby na stanowisko:
Starszy Administrator Sieci LAN/WAN
Nr Ref: WSK13SADEP
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Koordynowanie zespołu oraz administrowanie siecią LAN/WAN,
- Utrzymanie korporacyjnej sieci LAN/WAN,
- Wdrażanie nowych funkcjonalności na podstawie potrzeb biznesowych.
Wymagania:
– Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, – Umiejętność zarządzania zespołem, – Wysokie umiejętności w zakresie komunikacji: umiejętność zrozumienia potrzeb biznesowych i przełożenia ich na rozwiązania do uruchomienia w posiadanej infrastrukturze sieciowej, – Umiejętności planowania, wdrażania i rozbudowy centrów hostingowych, – Praktyczne umiejętności administracji urządzeniami typu switch, router, firewall, potwierdzone doświadczeniem w realizacji podobnych rozwiązań na urządzeniach Enterasys, Cisco, HP oraz poparte certyfikatami technicznymi tych producentów (np. Cisco CCNA/SSNP, HP AIS/ASE, Enterasys ESE), – Umiejętność rozwiązywania problemów z łącznością w sieciach wykorzystujących protokoły TCP/IP, – Praktyczna znajomość zagadnień związanych z sieciami LAN (VLAN, NAC, Radius, 802.11, VRRP) i WAN (routing OSPF, BGP, technologie MPLS, DSL, CWDM, IPSec, GRE VPN, ACL), – Doświadczenie w korzystaniu z oprogramowania do zarządzania środowiskiem sieciowym (komercyjne, np. Cisco Works, HP NNM, CA Spectrum lub open source, np. Nagios, Cacti…) oraz narzędziem do zarządzania bezpieczeństwem w sieciach, – Umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzania czasem, potrafi pracować z wykorzystaniem narzędzi do zarządzania zgłoszeniami (Service Desk), – Skuteczność działań, samodzielność, systematyczność.Oferujemy:
– Ciekawą i samodzielną pracę, – Możliwości rozwoju własnych umiejętności, – Dofinansowanie nauki i szkoleń.Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 7740 razy