Inżynier wsparcia technicznego / Warszawa
dla Spring Software Sp. z o.o. / Polska
Tagi: Linux Windows FreeBSD PostgreSQL
Dla naszego Klienta, nagradzanego za innowacyjność i globalny rozwój (blisko 50 partnerów i dystrybutorów w Europie, Kanadzie, Rosji, regionie GCC), polskiego producenta rozwiązań bezpieczeństwa IT (uwierzytelnienie i autoryzacji dostępu do zasobów, monitorowania uprzywilejowanych użytkowników, odszyfrowywanie ruchu SSL/TLS do dalszej analizy przez IDS/IPS/DLP), szukamy osób na stanowisko:
Inżynier wsparcia technicznego
Zakres obowiązków:
- obsługa zgłoszeń serwisowych i analiza problemów zgłoszonych przez
klientów
- wdrażanie produktów firmy i integracja w środowisku klienta
- wsparcie przed i po sprzedażowe
- szkolenie nowych użytkowników
- praca zdalna u klienta
Wymagania dla idealnego kandydata:
- doświadczenie i praktyczna wiedza na temat systemów operacyjnych
- doświadczenie i wiedza na temat zagadnień sieciowych i protokołu TCP/IP
- znajomość baz danych (PostgreSQL)
- umiejętności konstruktywnego rozwiązywania problemów
- wysoka kultura osobista
- prawo jazdy, kat. B
- bardzo dobra znajomość angielskiego
- gotowość do podróży służbowych w ramach wsparcia technicznego i
reprezentacji firmy na konferencjach, targach
- praca w biurze w Warszawie
Kompetencje techniczne:
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych FreeBSD, Linux, Windows
- praktyczna znajomość zagadnień sieciowych i protokołów
- bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem
- praktyczna umiejętność programowania w powłoce systemowej (shell)
- bardzo dobra znajomość bazy PostgreSQL
Mile widziane:
- gotowość do pracy w Warszawie
- znajomość systemów Unix (FreeBSD)
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT (protokołów RDP,
VNC, SSH, Oracle)
- znajomość rozwiązań Cloud
- doświadczenie w administrowaniu systemami operacyjnymi
Zatrudnienie:
- oferujemy zatrudnienie na stałe, na umowę o pracę lub współpraca B2B
- zapewniamy pakiet relokacyjny, (możemy opłacić np. wynajem mieszkania na
trzy miesiące dla całej rodziny, pomóc w znalezieniu mieszkania, itp.).
- zapewniamy opłaconą, prywatną opiekę medyczną
- płatny urlop, w zakresie takim jak na umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy: start między 8:00 a 10:00
- każdy pracownik ma swój budżet roczny na udział w konferencjach lub
szkoleniach zewnętrznych
- liczne szkolenia wewnętrzne, mocno wspieramy nabywanie nowych kompetencji
- formy relaxu: w biurze mamy Xboxa, stół do tenisa stołowego, regularnie
organizujemy wyjścia integracyjne. W nowej siedzibie przewidziany jest
dedykowany play room.
Narzędzia:
Każdy pracownik otrzymuje telefon iPhone, komputer osobisty MacBook z Mac OS X lub Lenovo ThinkPad z FreeBSD, dodatkowy monitor. Pozostałe narzędzia wedle potrzeb.
Ścieżka rozwoju i awansu:
Nasz Klient rozwija się naprawdę dynamicznie, dlatego nowi pracownicy mają bardzo duże możliwości swojego rozwoju i awansu. Dla inżynierów przewidziano ścieżkę ekspercką, tzn. żeby zarabiać bardzo dobrze nie musisz zarządzać ludźmi tylko możesz robić to, co kochasz i umiesz najlepiej. Pracowników dobieramy bardzo ostrożnie i rozważnie. Zespół jest zgrany i chcemy żeby taki pozostał. Szukamy ludzi, którzy swoją pracą się pasjonują i chcą się cały czas rozwijać.
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 4868 razy