Specjalista Wsparcia Technicznego – Kraków
dla Apriso Sp. z o. o. / Kraków
Tagi: Specjalista Wsparcia Technicznego – Kraków
Firma Dassault Systemes jest liderem na rynku systemów MES. Opracowane systemy z rodziny Delmia Apiso pozwalają skutecznie realizować i doskonalić procesy produkcji, oraz błyskawicznie dostosowywać się do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów.
Rozwiązania Dassault Systemes obejmują swym zasięgiem logistykę, kontrolę jakości i utrzymanie ruchu, pozwalając na zarządzanie produkcją i łańcuchem dostaw w czasie rzeczywistym.
W związku z ekspansją rynkową Dassault Systemes, poszukujemy do pracy kandydatów na stanowisko:
Specjalista Wsparcia Technicznego – Kraków
Zadania:
• Wsparcie techniczne produktów firmy zgodnie z procedurami
• Kontakt z administratorami systemów po stronie klienta w języku angielskim
• Reprodukcja i rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez klientów
• Regularne raportowanie postępów swoich zadań
• Współpraca z innymi działami w celu wprowadzania poprawek i usprawnień do produktu
• Utrzymanie środowisk testowych na platformie wirtualnej
Wymagania:
• Mile widziane doświadczenie w branży produkcji oprogramowania lub na podobnym stanowisku
• Znajomość podstaw programowania obiektowego w technologii .NET
• Praktyczna umiejętność posługiwania się językiem SQL na platformach MS SQL i Oracle
• Podstawy administracji środowisk MS Windows Server
• Zdolność analitycznego myślenia
• Silna orientacja na klienta
• Umiejętności priorytetyzacji zadań i pracy pod presją czasu
• Komunikatywność i odpowiedzialność
• Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Wykształcenie:
• Preferowane wykształcenie wyższe/licencjat w zakresie informatyki lub nauk ścisłych
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 8538 razy