Konsultant ds. obsługi klienta ze znajomością języka włoskiego (Service Desk EDI)
dla Comarch / Kraków
Tagi: EDI
Grupa Kapitałowa Comarch jest globalnym dostawcą oprogramowania z oddziałami w Polsce,
Europie Zachodniej, Stanach Zjednoczonych oraz Azji.
Obecnie do pracy poszukujemy kandydatów/kandydatek zainteresowanych pracą na stanowisku:
Konsultant ds. obsługi klienta ze znajomością języka włoskiego (Service Desk EDI)
Numer referencyjny: KSD/U
Lokalizacja: Kraków
Opis stanowiska:
• Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów na rynku włoskim (obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych)
• Udział w podłączeniach firm do platformy Comarch EDI
• Bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI
• Praca stacjonarna w dni robocze
Profil pracownika:
• Bardzo dobra znajomość języka włoskiego
• Znajomość języka angielskiego
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
• Znajomość obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, e-mail)
• Komunikatywność oraz dobra dykcja
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub chęć jego zdobycia
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 3854 razy