Młodszy specjalista ds. wsparcia technicznego
dla Tigura Sp. z o. o. / Poznań
Tagi: helpdesk
Tigura Sp. z o.o. dla swojego Klienta – uznanego integratora rozwiązań i systemów informatycznych, poszukuje Kandydata na stanowisko:
MŁODSZY SPECJALISTA HELP DESK
Miejsce pracy: Poznań
OPIS STANOWISKA:
kompleksowa obsługa zleceń serwisowych;
zapewnienie klientom opieki typu Help Desk;
udział we wdrożeniach;
przygotowywanie dokumentacji.
OCZEKIWANIA:
wykształcenie minimum średnie techniczne, mile widziani studenci studiów technicznych;
doświadczenie komercyjne na podobnym stanowisku nie jest konieczne!
zainteresowanie informatyką;
znajomość systemów operacyjnych (Windows, Linux), podstaw Microsoft Server oraz sieci LAN
znajomość języka angielskiego pozwalająca na korzystanie z dokumentacji technicznej;
dbałość o szczegóły;
kreatywne podejście do rozwiązywania problemów;
gotowość do podejmowania podróży służbowych.
prawo jazdy kat. B
KLIENT OFERUJE:
atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności;
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w branży IT;
przyjazną atmosferę;
wysokiej klasy sprzęt;
udział w interesujących i rozwijających projektach;
kontakt z najnowocześniejszymi technologiami.
Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5063 razy